|
Cheat Engine The Official Site of Cheat Engine
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Cheat Engine User Something epic
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:31 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag.
|
|
| Back to top |
|
 |
Vincent. Grandmaster Cheater
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:33 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag. |
Uhm, nee. Mr. Kawaii mag ik ook totaal niet, freezerburn was altijd al een doeber. Petrefski? die ken ik niet eens.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:35 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag. | Uhm, nee. Mr. Kawaii mag ik ook totaal niet, freezerburn was altijd al een doeber. Petrefski? die ken ik niet eens. | Ook bekend als Matt. Of wowomgwow. Die hebben echt het idee dat ze totaal omineus zijn, terwijl ik ze met een klik op de knop eventjes kan laten zien dat het niet zo is.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:36 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag. | Uhm, nee. Mr. Kawaii mag ik ook totaal niet, freezerburn was altijd al een doeber. Petrefski? die ken ik niet eens. | Ook bekend als Matt. Of wowomgwow. Die hebben echt het idee dat ze totaal omineus zijn, terwijl ik ze met een klik op de knop eventjes kan laten zien dat het niet zo is. |
Oke, nouja ik denk niet dat je een post kan vinden waaruit blijkt dat ik ze waardeer. Maar ik probeer gewoon aardig te doen tegen iedereen. Maar nee, hun staan niet bepaald boven aan me lijstje van aardige personen.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag. | Uhm, nee. Mr. Kawaii mag ik ook totaal niet, freezerburn was altijd al een doeber. Petrefski? die ken ik niet eens. | Ook bekend als Matt. Of wowomgwow. Die hebben echt het idee dat ze totaal omineus zijn, terwijl ik ze met een klik op de knop eventjes kan laten zien dat het niet zo is. | Oke, nouja ik denk niet dat je een post kan vinden waaruit blijkt dat ik ze waardeer. Maar ik probeer gewoon aardig te doen tegen iedereen. Maar nee, hun staan niet bepaald boven aan me lijstje van aardige personen. | Meh, ik doe ook gewoon aardig tegen iedereen, tenzij ze dikke onzin gaan praten of gaan discussieren met de zwakste argumenten ooit. Of dat ze gaan generaliseren.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:39 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Wat een stom zeik kind. Maarja, hij is bekend in rs, dus zal jij hoogst waarschijnlijk bevriend met hem zijn holland. | Ik ken hem eik niet zo goed. Maar goed, hij is wel populair. | En dus doe je alsof hij je mattie is.
Net zoals met die andere mannetjes, die eigenlijk allemaal focking kneuzen zijn. En je weet dat het zo is. | Nee, dat is echt totaal niet zo. Ik mag ze niet allemaal, maar een selectief groepje wel. Je hebt bijvoorbeeld die Mr. Kawaii en zn holmaat Petrefski (of hoe die dan nu ook mag heten) die ik totaal niet mag. | Uhm, nee. Mr. Kawaii mag ik ook totaal niet, freezerburn was altijd al een doeber. Petrefski? die ken ik niet eens. | Ook bekend als Matt. Of wowomgwow. Die hebben echt het idee dat ze totaal omineus zijn, terwijl ik ze met een klik op de knop eventjes kan laten zien dat het niet zo is. | Oke, nouja ik denk niet dat je een post kan vinden waaruit blijkt dat ik ze waardeer. Maar ik probeer gewoon aardig te doen tegen iedereen. Maar nee, hun staan niet bepaald boven aan me lijstje van aardige personen. | Meh, ik doe ook gewoon aardig tegen iedereen, tenzij ze dikke onzin gaan praten of gaan discussieren met de zwakste argumenten ooit. Of dat ze gaan generaliseren. |
Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:39 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:40 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. |
Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:41 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:42 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. |
Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:45 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. | Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee. | Ik heb een enkele thread op zijn account gemaakt. Iedereen vond me aardig. Was het toevallig dat die thread?
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:46 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. | Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee. | Ik heb een enkele thread op zijn account gemaakt. Iedereen vond me aardig. Was het toevallig dat die thread? |
Ja dat wist ik, benji had het verteld aan me. Je laatste zin snap ik niet, in die thread deden ze juist wel aardig.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:47 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. | Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee. | Ik heb een enkele thread op zijn account gemaakt. Iedereen vond me aardig. Was het toevallig dat die thread? | Ja dat wist ik, benji had het verteld aan me. Je laatste zin snap ik niet, in die thread deden ze juist wel aardig. | Ik bedoel, was het die thread waar jij Benji aardig vond. Ik had btw niemand verteld dat ik het was.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:49 pm Post subject: |
|
|
| Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. | Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee. | Ik heb een enkele thread op zijn account gemaakt. Iedereen vond me aardig. Was het toevallig dat die thread? | Ja dat wist ik, benji had het verteld aan me. Je laatste zin snap ik niet, in die thread deden ze juist wel aardig. | Ik bedoel, was het die thread waar jij Benji aardig vond. Ik had btw niemand verteld dat ik het was. |
Nee, ik praat wel vaker met benji op msn, ik vind het een aardige jongen.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Wed May 12, 2010 3:51 pm Post subject: |
|
|
| ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Holland wrote: | | ¬.¬ wrote: | | Okee, ik heb alleen een hekel aan die mensen die 'newfags' gaan uitschelden enzo. En van die mensen die denken dat ze vet populair zijn, maar eigenlijk heel dom overkomen. | Ik kan daar niet aan meepraten, ben nooit een newfag genoemd. | Ik heb het ook niet over dat ze dat tegen mij zeggen. Maar gewoon tegen onze mede-Cef members. | Meh, ik weet niet. Ik denk dat ze zich beter willen voelen dan anderen. | Alsof dat wat boeit, net zoals dat benji gebeuren, iedereen doet maar mee, terwijl hij eigenlijk best aardig is. Maar aangezien een paar van die populaire mensen ermee begonnen zijn, wilt iedereen op hun lijken en doen ze mee. | Ik heb een enkele thread op zijn account gemaakt. Iedereen vond me aardig. Was het toevallig dat die thread? | Ja dat wist ik, benji had het verteld aan me. Je laatste zin snap ik niet, in die thread deden ze juist wel aardig. | Ik bedoel, was het die thread waar jij Benji aardig vond. Ik had btw niemand verteld dat ik het was. | Nee, ik praat wel vaker met benji op msn, ik vind het een aardige jongen. | Hij eist een beetje teveel aandacht, hij kan echt heel irritant zijn als je druk met iets anders bezig bent.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|