View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Thu Jan 03, 2013 3:18 pm Post subject: [Problem]Trainer witch CE GUI |
|
|
Sorry for my English, I'm polish.
My CE version is 6.2
POLISH VERSION
Cześć,
Stworzyłem sobie własne GUI w CE i chciałbym dodać LUA skrypty, żeby np. po naciśnięciu buttona aktywował mi się adres w danej ilości.
Też chcę zrobić aby CEProgressBar1 działał tak, że jeżeli wykryje grę to naładuje się na maxa.
GUI wygląda tak
img23.imageshack.us/img23/6976/trainerform.png
ENGLISH VERSION
I created in cheatengine own gui.
I want to do such a thing:
when i press the button, then enables me to be a pointer with a value of 100,000.
Progressbar is designed to show whether the game has started.
GUI looks like this
img23.imageshack.us/img23/6976/trainerform.png
|
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
Posted: Thu Jan 03, 2013 3:53 pm Post subject: |
|
|
Ile w ogóle działałeś w CE?
Jeżeli nie zamierzasz korzystać z "generatora trainerów" (trainer generator) to musisz zadbać o wiele rzeczy, przykładowo w skrypcie wymagany będzie kawałek kodu odpowiedzialny za podpięcie się do procesu gry. Także trzeba pomyśleć o tym, aby główne okno się w ogóle pojawiło.
W każdym razie, wpierw musisz uzyskać zmienne wskazujące na obiekt klasy MemoryRecord.
przykładowo tak:
memoryrecord1 = addresslist_getMemoryRecordByDescription(getAddressList(),'opis')
a potem aby zwiększyć wartość o 100'000, tego:
memoryrecord_setValue(memoryrecord1, memoryrecord_getValue(memoryrecord1)+100000)
Oczywiście sposobów uzyskania tak samo wyglądającego i działającego trainera jest wiele.
Edit:
A z tym progressbarem. Co dokładnie chcesz mieć, płynną animację od "zera" do "max"? Bo jeżeli płynną animację, to potrzebujesz albo timer'a albo processMessages() w pętli.
_________________
Last edited by mgr.inz.Player on Thu Jan 03, 2013 4:14 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Thu Jan 03, 2013 4:12 pm Post subject: |
|
|
hm... cheat engine ucze się juz z 2 miesiace, ale wszystko po trochu.
uczylem sie z tego
mpcforum.pl/topic/249928-tut-pierwszy-raz-z-cheat-engine/
Chce opanowac CE niemalze do perfekcji, chociaz nie, po prostu chce tworzyc fajnie wygladajace trainery .
A z trainer generator nie chce korzystac bo to brzydko wyglada ^^, wole tworzyc GUI w Create form CE.
Teraz lece spac, wejde jutro to pogadamy , dzieki za pomoc.
|
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
Posted: Thu Jan 03, 2013 4:22 pm Post subject: |
|
|
Widziałem już kilka tutoriali na tubie, etc. I powiem, że to tylko wierzchołek góry lodowej.
Przykładowo ten trainer tutaj:
http://forum.cheatengine.org/viewtopic.php?t=560672
Także robiłem nie używając generatora. Tło tak naprawdę jest z pięciu obrazków, które się pokazują w kolejności. Na samej górze jest przeźroczysty obrazek z napisami. Tak samo po prawej stronie, te F1 do F5 są rozjaśniane gdy dany cheat jest aktywny. Myślałem aby zrobić płynne rozjaśnianie, ale zrezygnowałem z tego pomysłu. 11 obrazków sterowanych w LUA to i tak dużo, jak na tylko 5 opcji
_________________
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Fri Jan 04, 2013 7:13 am Post subject: |
|
|
;/
Trochę zielony jestem w LUA i za bardzo nie rozumiem
memoryrecord_setValue(memoryrecord1, memoryrecord_getValue(memoryrecord1)+100000)
jak mam to zmienić żeby dawało +100000 do pointeru
minesweeper.exe+868B4
adress: 00861D34
|
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
Posted: Fri Jan 04, 2013 9:15 am Post subject: |
|
|
Jeżeli dodałeś coś do tabeli, a widzę na obrazku, że dodałeś, to robisz to tak:
1) przypuśćmy że ten pierwszy to masz z wskaźnikiem do pieniędzy.
2) i ustawiłeś description na
MoneyPoints
3) wtedy do funkcji CEButton1Click dodajesz to:
Code: | local mr = addresslist_getMemoryRecordByDescription(getAddressList(),'MoneyPoints')
memoryrecord_setValue(mr, memoryrecord_getValue(mr)+100000) |
4) wtedy jedno kliknięcie buttona spowoduje dodanie 100'000 kasy.
_________________
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Fri Jan 04, 2013 1:17 pm Post subject: |
|
|
super, dzieki
a mozna zrobic takie cos z progressbarem ze gdy gra zostanie uruchomiona to wypelni sie lub chociaz label informujacy o tym?
xd, a jak moge zrobic zeby mi sie pokazal zapisany trainer jako exe?
Bo sie nie pojawia, tylko uruchamia 4 procesy o takiej samej nazwie.
Caly kod trainera ^^
Code: | function CEButton1Click(sender)
local mr = addresslist_getMemoryRecordByDescription(getAddressList(),'MoneyPoints')
memoryrecord_setValue(mr, memoryrecord_getValue(mr)+10)
end
function CELabel1Click(sender)
ShellExecute( "mpcforum.pl/user/431717-metin2singapore/" )
end |
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 9:06 am Post subject: |
|
|
refresh
|
|
Back to top |
|
 |
Dark Byte Site Admin
Reputation: 470
Joined: 09 May 2003 Posts: 25791 Location: The netherlands
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 9:12 am Post subject: |
|
|
Probably off-topic as I don't speak polish, but it's shellExecute and not ShellExecute. Also, the string needs the http:// part in front of it for the windows shell to recognize it as a url
_________________
Do not ask me about online cheats. I don't know any and wont help finding them.
Like my help? Join me on Patreon so i can keep helping |
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 9:14 am Post subject: |
|
|
no i musisz wyświetlić sobie to okienko które utworzyłeś. Dobrze by było gdybyś też poprawnie wyłączał trainer.
Code: | form_show(UDF1) -- aby wyświetliło okienko
setMethodProperty(UDF1,'OnClose',function (sender) closeCE(); return caFree end) -- wyłączanie trainera po zamknięciu okna |
Potrzebujesz też automatycznego podpinania się do procesu gry,
Code: | strings_add(getAutoAttachList(), "nazwaprocesugry") |
Edit:
no i jak zauważył DB, trzeba uważać na wielkość liter. Bo w LUA rozróżniane są wielkie i małe litery ("Lua is case-sensitive").
_________________
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 9:47 am Post subject: |
|
|
Napisałem do trainera takie coś
Code: | form_show(UDF1) -- aby wyświetliło okienko
setMethodProperty(UDF1,'OnClose',function (sender) closeCE(); return caFree end) -- wyłączanie trainera po zamknięciu okna
strings_add(getAutoAttachList(), "NFS13.exe")
function CEButton1Click(sender)
local mr = addresslist_getMemoryRecordByDescription(getAddressList(),'MoneyPoints')
memoryrecord_setValue(mr, memoryrecord_getValue(mr)+10)
end
function CELabel1Click(sender)
ShellExecute( "wwwmpcforum.pl/user/431717-metin2singapore/" )
end |
i zapisałem jako exe i nic.
hmm... gdzie tkwi błąd?
takie coś też nie ruszyło
Code: | function UDF1(sender)
form_show(UDF1) -- aby wyświetliło okienko
setMethodProperty(UDF1,'OnClose',function (sender) closeCE(); return caFree end) -- wyłączanie trainera po zamknięciu okna
end
function inject(sender)
strings_add(getAutoAttachList(), "NFS13.exe")
end
function CEButton1Click(sender)
local mr = addresslist_getMemoryRecordByDescription(getAddressList(),'MoneyPoints')
memoryrecord_setValue(mr, memoryrecord_getValue(mr)+10)
end
function CELabel1Click(sender)
ShellExecute( "wwwmpcforum.pl/user/431717-metin2singapore/" )
end |
|
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 10:07 am Post subject: |
|
|
zapisz na razie jako CT (możesz go nawet dodać jako załącznik tutaj, wtedy będę mógł uruchomić i sprawdzić to na mojej maszynie)
I sprawdź czy po kliknięciu na "execute script" nie dostajesz jakiegoś błędu.
_________________
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 10:08 am Post subject: |
|
|
trzymaj
to execute dziwnie dziala, w ogole nie wiem czy dziala bo jak naciskam to nic nigdy nie wyskakuje, mam wersje 6.2 ce
jakby co te adresy na razie sa na sapera ^^
|
|
Back to top |
|
 |
mgr.inz.Player I post too much
Reputation: 222
Joined: 07 Nov 2008 Posts: 4438 Location: W kraju nad Wisla. UTC+01:00
|
|
Back to top |
|
 |
dawio966 Cheater
Reputation: 0
Joined: 03 Jan 2013 Posts: 40 Location: Poland
|
Posted: Sat Jan 05, 2013 11:07 am Post subject: |
|
|
Dzięki, że chciało CI się to wszystko robić, wszystko działa nawet na moim UDF .
Teraz trzeba sprawdzić czy przycisk z zaznaczeniem dziala na kodzie od buttonow ;p.
xd. nie wiesz może jak napisać taką funkcję?
If NFS13.exe run then
label1 = Text.Load
else
label1 = Text.Nie wykryto gry
Napisałem ją w swoim rozumowaniu ^^
|
|
Back to top |
|
 |
|