RedBlunt How do I cheat?
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 5:04 am Post subject: GW Damage hack |
|
|
Hey guys,
for a long time I wondered why there's no damage meter in Guild Wars like in wow. So I had the idea to write my own one. My problem is: how can I find the value with Cheat Engine? There are hundredthousands of entries and the damage is shown a short duration which never allows to scan the RAM of GW... Do anyone happen to know this (static) address?
Another problem: Where do I know the damage of other party members? I believe that these values are not in my RAM :S
I hope you can help me to find a way
Hi Leute,
ich habe mich schon einige Zeit gefragt, wieso es kein Damage Meter in Guild Wars wie in WOW gibt... Jetzt wollte ich mir mein eigenes schreiben, bin dabei aber auf das Problem gestoßen, wie ich den Wert mit Cheat Engine finden soll. Es gibt Hunderttausende von Einträgen und zu scannen dauert viel zu lange. Bis dahin ist die Schadensanzeige schon längst verlblasst. Weiß vielleicht zufällig jemand, wie die statische Adresse lautet?
Ein anderes Problem ist auch noch, wie ich an die Schadenswerte der anderen Gruppenmitglieder komme, die, wie ich denke, nicht in meinem RAM verzeichnet sind...
Ich hoffe ihr könnt mir weiterhelfen
RedBlunt
|
|