Cheat Engine Forum Index Cheat Engine
The Official Site of Cheat Engine

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

If you speak a foreign language and are gay,
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Jah maar ik zit nu nog in het 4e jaar gymnasium zonder 5e en 6e klassers (Nieuwe school en ik zat in de eerste klas die er op kwam) en ik moet al mn shit zelf maken xP

Hmmm, ik wil niet eens weten hoe moeilijk de shit is die je nu allemaal krijgt. Ik heb de makkelijke weg gekozen door VMBO -> MBO -> HBO -> Universiteit te doen. Langer traject, maar ik hoefde pas m'n best te doen toen ik op het HBO aankwam. Daarvoor alleen maar lopen niksen. Laughing

Hehe
Ik ben de eerste 3 jaar nog net doorgekomen zonder me echt in te spannen ofzow. Maar nu is dat wel zo'n beetje voorbij xP

Maar zijn er speciale eisen voor ICT opleiding? Zoals een bepaald soort wiskunde of natuurkunde ofzow?

Je hebt Wiskunde B nodig, voor het TU delft heb je echt onmogelijke wiskunde nodig... niet gelukt om dat te halen helaas.

Sorry Darksaw8, reageer zo op je post, moet nu echt eten. Maar had werkelijk waar geen idee dat mijn niveau 4 diploma mij certificeerde als hoogleraar... haha.

'algebra 1 en boolean algebra(Voor de realtime engineers onder ons.)' als ik het goed heb.. Ben ik nu aan het leren >) en volgens mij, hoef je niet perse wiskunde b hoor Surprised, namelijk super veel scholen geven het niet eens!

En haha, alvast gefeliciteerd Wink
Back to top
View user's profile Send private message
CRISISxCupid
I post too much

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:18 am    Post subject: Reply with quote

I wish I could skip.
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:20 am    Post subject: Reply with quote

iNcorrection wrote:
I wish I could skip.

Refusing to go mostly works.

- Dinner.
Back to top
CRISISxCupid
I post too much

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:23 am    Post subject: Reply with quote

DarkSaw8 wrote:
iNcorrection wrote:
I wish I could skip.

Refusing to go mostly works.

- Dinner.

Sorry but my mom isn't some white person with the will.

I posted too much crap

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Jah maar ik zit nu nog in het 4e jaar gymnasium zonder 5e en 6e klassers (Nieuwe school en ik zat in de eerste klas die er op kwam) en ik moet al mn shit zelf maken xP

Hmmm, ik wil niet eens weten hoe moeilijk de shit is die je nu allemaal krijgt. Ik heb de makkelijke weg gekozen door VMBO -> MBO -> HBO -> Universiteit te doen. Langer traject, maar ik hoefde pas m'n best te doen toen ik op het HBO aankwam. Daarvoor alleen maar lopen niksen. Laughing

Hehe
Ik ben de eerste 3 jaar nog net doorgekomen zonder me echt in te spannen ofzow. Maar nu is dat wel zo'n beetje voorbij xP

Maar zijn er speciale eisen voor ICT opleiding? Zoals een bepaald soort wiskunde of natuurkunde ofzow?

Je hebt Wiskunde B nodig, voor het TU delft heb je echt onmogelijke wiskunde nodig... niet gelukt om dat te halen helaas.

Sorry Darksaw8, reageer zo op je post, moet nu echt eten. Maar had werkelijk waar geen idee dat mijn niveau 4 diploma mij certificeerde als hoogleraar... haha.

KANKER heb je wiskb nodig? ;-;-;-;
Ik was juist van plan om mn profiel te veranderen en wisk a te doen >_<

DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:40 am    Post subject: Reply with quote

UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:

Hehe

Ik dacht ik citeer mijn post even: '' 'algebra 1 en boolean algebra(Voor de realtime engineers onder ons.)' als ik het goed heb.. Ben ik nu aan het leren >) en volgens mij, hoef je niet perse wiskunde b hoor, namelijk super veel scholen geven het niet eens! '' Rolling Eyes En niet alleen bij VMBO hoor, hier geven ze zelfs op het havo geen wiskunde B, tenzij je die 2 lesjes in de 2 maanden wiskunde B noemt.. Maar waarschijnlijk moet ik dat wel zo noemen.

In iedergeval, op het vmbo krijg je geen wiskunde B, en ook die kunnen net zo goed ''applicatieontwikkelaar'' worden.

@ iNcorrection: Ah dam, I know what your talking about. Instead of refusing, telling your sick.. go for the yelling Wink

Last edited by DarkSaw8 on Fri Dec 12, 2008 11:42 am; edited 1 time in total
Back to top
Nick :3
I posted too much crap

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Njah misg moet ik dan maar eens mn best er voor doen xP
DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:44 am    Post subject: Reply with quote

UltimateDestiny wrote:
Njah misg moet ik dan maar eens mn best er voor doen xP

Als je maar zesjes hebt, he! Ik neem aan dat je op havo zit, vooral door die profielkeuze en wiskunde B. Je hebt daardoor ook studie uren toch? Dan is het toch helemaal makkelijk om alles in orde te krijgen, of niet?
Back to top
Nick :3
I posted too much crap

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Nah ik zit op gymnasium
En ik heb geen zesjes maar drietjes XD

DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:48 am    Post subject: Reply with quote

UltimateDestiny wrote:
Nah ik zit op gymnasium
En ik heb geen zesjes maar drietjes XD

Oh jah shit, vergeten. hehe Razz.

Wow.. dat word echt kut. Hard aan de slag! Maar, dat is weer zo saai. Tenminste ik vond het altijd super saai, deed 1 week mijn best en viel weer af. Dat het hele jaar door kwam met het resultaat: een zessen-lijst.

Maar alsnog, je krijgt toch van die gigantische studie tijden ofzo? Of is dat nu weer anders.. Dat je na het achtste uur op school moet blijven voor nog is 2 uur om te leren.
Back to top
Butters
Grandmaster Cheater Supreme

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Holidays: 18th December - 115th January.

<333 Study Leave.
Back to top
Aniblaze
Grandmaster Cheater Supreme

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:50 am    Post subject: Reply with quote

DarkSaw8 wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:

Hehe

'algebra 1 en boolean algebra(Voor de realtime engineers onder ons.)' als ik het goed heb.. Ben ik nu aan het leren >) en volgens mij, hoef je niet perse wiskunde b hoor Surprised, namelijk super veel scholen geven het niet eens!

En haha, alvast gefeliciteerd Wink

Hahaha, thanks. Maar ik moet zeggen dat ik op het HBO zo bizar veel meer heb geleerd dan op het MBO in het eerste jaar alleen al. En dan heb ik het niet over nutteloze informatie, maar gewoon het gebruik van frameworks, standaarden (DAO, hibernate, etc.) en diversen. Om nog maar niet te spreken over het vak "Algorithmes & Data Structures" (ADS), wat voor mij nog moeilijker was dan heel Wiskunde B. ADS was namelijk een vak wat applicatie ontwikkeling mengde met Wiskunde. Maar dan spreek ik over The Big O (Algoritmen met tijdcomplexiteit), Prefix-infix-postfix-conversie, bomen, grafen, talen, grammatica, Lineair probing, quadratic probing, reguliere expressies en meer. Allemaal dingen waar op het MBO geen minuut van de les aan besteed werd.

UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:
Ani wrote:
UltimateDestiny wrote:

Hehe

Ik heb het wonder boven wonder weten te halen, een jaar lang Wiskunde B modules gevolgd op het HvA tijdens m'n propedeuse fase. WINRAR!

DarkSaw8 wrote:
Ik dacht ik citeer mijn post even: '' 'algebra 1 en boolean algebra(Voor de realtime engineers onder ons.)' als ik het goed heb.. Ben ik nu aan het leren >) en volgens mij, hoef je niet perse wiskunde b hoor, namelijk super veel scholen geven het niet eens! '' Rolling Eyes En niet alleen bij VMBO hoor, hier geven ze zelfs op het havo geen wiskunde B, tenzij je die 2 lesjes in de 2 maanden wiskunde B noemt.. Maar waarschijnlijk moet ik dat wel zo noemen.

In iedergeval, op het vmbo krijg je geen wiskunde B, en ook die kunnen net zo goed ''applicatieontwikkelaar'' worden.

@ iNcorrection: Ah dam, I know what your talking about. Instead of refusing, telling your sick.. go for the yelling Wink

Klopt, ik kwam ten slotte ook van het MBO af zonder Wiskunde B. Waarna mij op het HBO werd verteld dat ik dit in het eerste jaar MOEST halen, en haalde ik het niet dan werd ik van school afgetrapt met een BAS (bindend afwijzend studieadvies).
Back to top
DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Ani wrote:
Hahaha, thanks. Maar ik moet zeggen dat ik op het HBO zo bizar veel meer heb geleerd dan op het MBO in het eerste jaar alleen al. En dan heb ik het niet over nutteloze informatie, maar gewoon het gebruik van frameworks, standaarden (DAO, hibernate, etc.) en diversen. Om nog maar niet te spreken over het vak "Algorithmes & Data Structures" (ADS), wat voor mij nog moeilijker was dan heel Wiskunde B. ADS was namelijk een vak wat applicatie ontwikkeling mengde met Wiskunde. Maar dan spreek ik over The Big O (Algoritmen met tijdcomplexiteit), Prefix-infix-postfix-conversie, bomen, grafen, talen, grammatica, Lineair probing, quadratic probing, reguliere expressies en meer. Allemaal dingen waar op het MBO geen minuut van de les aan besteed werd.

Klopt, daarom is het HBO natuurlijk altijd handig om erbij te doen. Sommige mensen stoppen al met hun MBO en zijn de grootste dingen van plan, terwijl ze eerlijk gezegd niet weten waar ze moeten beginnen.

Wederzijds dat, wat ben je van plan, als ik vragen mag? Ik bedoel.. Wil je echt voor bedrijven werken. Eigen bedrijfje misschien ofzo.. Of, meer in de game industrie?
Back to top
Shepherd
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

uhm, ik zit nu op ICT en je hebt gewoon wiskunde a nodig hoor =/
das hier iniedergeval zo.

Edit: Ik zie net wat Ani gezegt heeft, jah ik doe systeembeheerder ja. (heel erg saai)

Last edited by Shepherd on Fri Dec 12, 2008 12:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
DarkSaw8
Expert Cheater

PostPosted: Fri Dec 12, 2008 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

To0k wrote:
uhm, ik zit nu op ICT en je hebt gewoon wiskunde a nodig hoor =/
das hier iniedergeval zo.

Overal ;DD, anders kan je via het VMBO nooit een ICT opleiding doen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam All times are GMT - 6 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum