Cheat Engine Forum Index Cheat Engine
The Official Site of Cheat Engine
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 


a delicious, well balanced meal
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TheIndianGuy
Advanced Cheater
Reputation: 98

Joined: 14 Jan 2007
Posts: 98

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 3:53 am    Post subject: a delicious, well balanced meal This post has 1 review(s) Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
Up2Admin
I'm a spammer
Reputation: 126

Joined: 17 Oct 2007
Posts: 6547
Location: Texas

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 4:10 am    Post subject: Reply with quote

You've not changed at all. It's really sad at this point man.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Normie4RealLifeJob
How do I cheat?
Reputation: 22

Joined: 09 Feb 2013
Posts: 8
Location: Location Location Location

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 7:02 am    Post subject: Reply with quote

Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volictic
Cheater
Reputation: 61

Joined: 15 Aug 2007
Posts: 41

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 8:24 am    Post subject: Reply with quote

Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off
Back to top
View user's profile Send private message
:^(
Grandmaster Cheater
Reputation: 109

Joined: 25 May 2007
Posts: 693

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:10 am    Post subject: Reply with quote

Brolock wrote:
Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off


nah it was funny/entertaining like a year ago now it really is sort of starting to just get sad
i used to (and still do) really like dustin and it is sort of shitty to see him go from a stable life to being an opiate whore (for the second time, lol) but obviously its his choice to make especially when he stepped out of it and then back in, i just hope he realizes things are slowly going to dissolve out of his life because of his drug use whether he can help it or not for various reasons

_________________


Back to top
View user's profile Send private message
Saucy.
How do I cheat?
Reputation: 42

Joined: 19 May 2010
Posts: 0

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Brolock wrote:
Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off

Feels good know I'm not as pathetic as you fucks and I don't need to get high to have fun.
Back to top
View user's profile Send private message
:^(
Grandmaster Cheater
Reputation: 109

Joined: 25 May 2007
Posts: 693

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Saucy. wrote:
Brolock wrote:
Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off

Feels good know I'm not as pathetic as you fucks and I don't need to get high to have fun.


this is so cringe i hope you're trolling

_________________


Back to top
View user's profile Send private message
Volictic
Cheater
Reputation: 61

Joined: 15 Aug 2007
Posts: 41

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:28 am    Post subject: Reply with quote

Saucy. wrote:
Brolock wrote:
Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off

Feels good know I'm not as pathetic as you fucks and I don't need to get high to have fun.
i dont even use drugs but i support everyone else doing them so i can watch their life spiral and i can promote their drug use cus its fun, and theyre having fun, so we both win except u guys going around sayin' "omg im so mature and happy i dont use drugs"
Back to top
View user's profile Send private message
:^(
Grandmaster Cheater
Reputation: 109

Joined: 25 May 2007
Posts: 693

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Brolock wrote:
Saucy. wrote:
Brolock wrote:
Fred Phelps wrote:
Up2Admin wrote:
You've not changed at all. It's really sad at this point man.


this.

and to the poster, not funny man. not funny...

fuck off u both no fun fucks, this shits entertaining as fuck, r u gonna cry to your moms when dustin ods and dies or are you going to join in on the fun, because if you aren't enjoying this shit you can fuck off

Feels good know I'm not as pathetic as you fucks and I don't need to get high to have fun.
i dont even use drugs but i support everyone else doing them so i can watch their life spiral and i can promote their drug use cus its fun, and theyre having fun, so we both win except u guys going around sayin' "omg im so mature and happy i dont use drugs"


and meanwhile half of the "2proud dont do drugs lol waste ur lyfes kids i dont know what im talking about :')" use more drugs than the recreational drug users

_________________


Back to top
View user's profile Send private message
Sui
Expert Cheater
Reputation: 7

Joined: 04 Sep 2008
Posts: 119

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:48 am    Post subject: Reply with quote

winners don't do drugs
yolo

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Dark Byte
Site Admin
Reputation: 379

Joined: 09 May 2003
Posts: 22652
Location: The netherlands

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:54 am    Post subject: Reply with quote

I agree, but honestly, I hate this yolo crap. ( You can use it for useless crap as well: A day without tripping is a day without living. Yolo! )
_________________
Do not ask me about online cheats. I don't know any and wont help finding them.

Like my help? Join me on Patreon so i can keep helping
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
:^(
Grandmaster Cheater
Reputation: 109

Joined: 25 May 2007
Posts: 693

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Sui wrote:
winners don't do drugs
yolo


good luck with your future headaches, colds, flus, never drinking coffee, tea or pops again, never eating chocolate again, any mild to severe insomnia, never drinking again if you drink at all, it goes on so i guess nobody is ever a winner ever Sad

_________________


Back to top
View user's profile Send private message
Sui
Expert Cheater
Reputation: 7

Joined: 04 Sep 2008
Posts: 119

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

a colleague offered me coffee today and i refused.
it's true, it happened at 05:50.

He must have been thinking "daaaam look at this tough strait edge motherfucker".

I gave him the "dam right nigger, you heard me" look.

I win here and there, it adds up in the end.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
savormix
How do I cheat?
Reputation: -1

Joined: 26 May 2007
Posts: 3
Location: Vilnius, Lithuania

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Sui wrote:
it's true, it happened at 05:50.


Validity check passed.

_________________
Brolock wrote:
private trackers are shit lel
>paying to pirate
top lel
Back to top
View user's profile Send private message
Cryoma
Member of the Year
Reputation: 198

Joined: 14 Jan 2009
Posts: 1821

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Like A Sick Cunt M8 wrote:
headaches, colds, flus

Never get em, just eat right and have good genes so you won't either.

Quote:
never drinking coffee, tea or pops again, never eating chocolate again, any mild to severe insomnia, never drinking again if you drink at all

I don't do any of that surprisingly, not even chocolate, it tastes weird.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam All times are GMT - 6 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

CE Wiki   IRC (#CEF)   Twitter
Third party websites