Cheat Engine Forum Index Cheat Engine
The Official Site of Cheat Engine
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 


so I fucked again yesterday xD.
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Brillia
How do I cheat?
Reputation: 21

Joined: 02 Jul 2010
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:06 pm    Post subject: so I fucked again yesterday xD. Reply with quote

Oh yeah, best christmas ever i guysl kinda stressed though.

First I met with this pretty girl. half japanese half britain. I did kissed her lots of times but I dont like her that much so i guess ill stop asking her out.
plus what she wants is a BF. FUCK! I dont like relationships =))


the other girl I did fucked her. after the other girl. I met again with my X girlfriend who still loves me, I love her too... but not in the way she wants me to xD.


OH YEAH FUCK! too easy to get girls xD
Back to top
View user's profile Send private message
Channel GannoK
pffrt
Reputation: 128

Joined: 12 Apr 2008
Posts: 602

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:08 pm    Post subject: This post has 1 review(s) Reply with quote

Aww yea. You go Hiroshi. Fucking player right here.
_________________
Some Retarded Muslim who crys ad hominem every chance he can get wrote:
btw, since im a leech i have to get a job, arent u a 4x leech by having 4?

https://guildav.com
THIS IS JUST AN OPINION
Back to top
View user's profile Send private message
Brillia
How do I cheat?
Reputation: 21

Joined: 02 Jul 2010
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

GannoK wrote:
Aww yea. You go Hiroshi. Fucking player right here.


haha lol oh yeah thanks Very Happy
this girl have E Cup and shes only 15 years old xD
Back to top
View user's profile Send private message
Channel GannoK
pffrt
Reputation: 128

Joined: 12 Apr 2008
Posts: 602

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

So her names Mina? Sounds like she's good in bed
_________________
Some Retarded Muslim who crys ad hominem every chance he can get wrote:
btw, since im a leech i have to get a job, arent u a 4x leech by having 4?

https://guildav.com
THIS IS JUST AN OPINION
Back to top
View user's profile Send private message
InternetIsSeriousBusiness
Grandmaster Cheater Supreme
Reputation: 8

Joined: 12 Jul 2010
Posts: 1269

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:12 pm    Post subject: Re: so I fucked again yesterday xD. Reply with quote

lies
_________________
FLAME FLAME [email protected]@@
Back to top
View user's profile Send private message
Brillia
How do I cheat?
Reputation: 21

Joined: 02 Jul 2010
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

GannoK wrote:
So her names Mina? Sounds like she's good in bed

im her 3d experience. shes very amature. all we did was normal position.
lol. supah tight pussy though!


oh btw this is the half britain half japanese girl im talking about.
But not my type. xD



393648_201934899891292_100002243514033_424634_595375672_n.jpg
 Description:
 Filesize:  24.37 KB
 Viewed:  9395 Time(s)

393648_201934899891292_100002243514033_424634_595375672_n.jpg


Back to top
View user's profile Send private message
Channel GannoK
pffrt
Reputation: 128

Joined: 12 Apr 2008
Posts: 602

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

You should hook me up with some of these girls, if they are into Americans.
_________________
Some Retarded Muslim who crys ad hominem every chance he can get wrote:
btw, since im a leech i have to get a job, arent u a 4x leech by having 4?

https://guildav.com
THIS IS JUST AN OPINION
Back to top
View user's profile Send private message
InternetIsSeriousBusiness
Grandmaster Cheater Supreme
Reputation: 8

Joined: 12 Jul 2010
Posts: 1269

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

GannoK wrote:
You should hook me up with some of these girls, if they are into Americans.

me3

_________________
FLAME FLAME [email protected]@@
Back to top
View user's profile Send private message
Noz3001
I'm a spammer
Reputation: 26

Joined: 29 May 2006
Posts: 6222
Location: /dev/null

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Looks just like the rest
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Brillia
How do I cheat?
Reputation: 21

Joined: 02 Jul 2010
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

GannoK wrote:
You should hook me up with some of these girls, if they are into Americans.

oh trust me I know lots of girls in here...
all 14~17 years old though. still want? if u ever visit Japan I will give u lots of pussies xD
Back to top
View user's profile Send private message
Channel GannoK
pffrt
Reputation: 128

Joined: 12 Apr 2008
Posts: 602

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

I only know som basic Japanese. Not enough to get by. How many of them speak English?
_________________
Some Retarded Muslim who crys ad hominem every chance he can get wrote:
btw, since im a leech i have to get a job, arent u a 4x leech by having 4?

https://guildav.com
THIS IS JUST AN OPINION
Back to top
View user's profile Send private message
InternetIsSeriousBusiness
Grandmaster Cheater Supreme
Reputation: 8

Joined: 12 Jul 2010
Posts: 1269

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

insert911 wrote:
GannoK wrote:
You should hook me up with some of these girls, if they are into Americans.

oh trust me I know lots of girls in here...
all 14~17 years old though. still want? if u ever visit Japan I will give u lots of pussies xD

Well, I am 17. I would be interested.

_________________
FLAME FLAME [email protected]@@
Back to top
View user's profile Send private message
Brillia
How do I cheat?
Reputation: 21

Joined: 02 Jul 2010
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:19 pm    Post subject: This post has 1 review(s) Reply with quote

GannoK wrote:
I only know som basic Japanese. Not enough to get by. How many of them speak English?

basic japanese is enough.
just learn how to say
these following words in japanese
I love you
Lets date
do you like me?
I like you
go out with me
lets go somewhere else
let me hug you


and there you go! BAM! sweet tight pussy.
HAHHAAHA. dont abuse it though or Some Yakuza might get pissed off and attack u. I mean its their territory xD


@tim, sure thats a perfect age! xD
Back to top
View user's profile Send private message
Aniblaze
Grandmaster Cheater Supreme
Reputation: 138

Joined: 23 Apr 2006
Posts: 1758
Location: The Netherlands

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

insert911 wrote:
GannoK wrote:
Aww yea. You go Hiroshi. Fucking player right here.


haha lol oh yeah thanks Very Happy
this girl have E Cup and shes only 15 years old xD

What the hell is wrong with that picture? It looks like somebody went nuts with an airbrush, and attempted to widen your eyes to anime proportions.

In regards to the original post: nice going mate.
Back to top
View user's profile Send private message
Channel GannoK
pffrt
Reputation: 128

Joined: 12 Apr 2008
Posts: 602

PostPosted: Mon Dec 26, 2011 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

Yea, my aunt went to japan, was forced to become a hooker by the yakuza, then when she fled back to America, they came looking for her and they killed her. I know not to fuck with Asians lol
_________________
Some Retarded Muslim who crys ad hominem every chance he can get wrote:
btw, since im a leech i have to get a job, arent u a 4x leech by having 4?

https://guildav.com
THIS IS JUST AN OPINION
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Cheat Engine Forum Index -> Random spam All times are GMT - 6 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

CE Wiki   IRC (#CEF)   Twitter
Third party websites