| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Aniblaze Grandmaster Cheater Supreme
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 2:51 pm Post subject: Voor de marokkanen |
|
|
| ybyounes wrote: | | Lol wat cool gozer, hoe raad je het wij zijn 2 marokkanen die jou het land uitsgoppen, maar niet voordat we je bont en blauw hebbe geslagen. |
To ensure public humilitation I decided to respond in English. First off, lets translate your sentence:
| ybyounes wrote: | Lol, how cool dude, how did you guess that we are two Moroccans who are going to kick you out of the country, but not before we kick your ass.
(Upgraded the sentence with my own vocabulary) |
Are you proud now. You come into our country, because your people totally and utterly fucked up, and now you threaten the very people who gave their money (Taxes) to ensure your survival. Have you never learned to never bite the hand that feeds you, you insolent little dog.
| rwinamaster wrote: | | Ani wrote: | | rwinamaster wrote: | | ani ben je een nerd ofso???? met je zogenaamde nederlandse taal. je praat alleen maar onzin ik weet niet of je dat weet, maaja kvind dat younes groot gelyk heeft |
Alsjeblieft, doe geen pogingen om mij te kraken op het gebied van taal. Gezien de manier waarop je schrijft heb ik er het volste begrip voor dat je er geen ruk van snapt. Ik vind het dan ook diep triest dat het taalniveau tot dusver is gezakt bij jullie twee. Ik hoop dan ook dat ik nu met een tweetal marokkanen te maken heb, want anders zal ik mij diep moeten schamen voor de huidige Nederlandse bevolking. |
ja je hebt te maken met marokkanen, heb je daar problemen mee met je kk kut nederland, jullie hollanders denken dat dit land wat te zeggen heeft... maar nee marokko zal dit land ooit is gaan overnemen.. dan zien we wel wie zich groot voelt.. kuthoer! |
Kijk, nu raak je een gevoelige snaar jij vieze kanker marokkaan. Ben je vergeten hoe jouw land er zo een teringzooi van gemaakt heeft dat jij en je trieste volk hierheen moe(s)ten verhuizen? Het maakt niet uit waar dat kutras van jullie zich heen verplaatst, jullie weten er toch altijd weer een kankerzooi van te maken. 75% van de criminaliteit die hier plaatsvind heeft wel te maken met het buitenlandse volk. Maar goed, het feit dat jullie er een teringzooi van maken stelt mij ook weer gerust. Want hoe gaan jullie ooit iets overnemen met dat gelimiteerde denkwerk dat jullie verrichten. Je bent zo trots op jezelf dat je vergeet dat jij je huidige leventje aan ons te danken hebt. Gelukkig dat het immigratiebeleid in Nederland aan het veranderen is, binnenkort komt er niemand meer binnen. Gefeliciteerd, jullie hebben er zo een kankerzooi van gemaakt dat we jullie hier niet meer willen. |
|
| Back to top |
|
 |
Cookiemaster. How do I cheat?
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 2:54 pm Post subject: |
|
|
I hate those fucking bastards.
If they act so bitchy, why don't they fucking go to their own country? _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Lucky7'sAngrySoul Cheater
Joined: 29 Oct 2007 Posts: 41 Location: Shockwave, Massive Attack, Atomic Blast, Son of a gun is back.
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:21 pm Post subject: |
|
|
Fucking sand-negroes. _________________
Temporary account until I get unbanned for doing nothing wrong.
--Long live the king.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Shepherd Expert Cheater
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:25 pm Post subject: |
|
|
maar nee marokko zal dit land ooit is gaan overnemen..
Hahahahhahaaaa, heb je de msn van ze?
met die 2 heren wil ik wel is een babbeltje maken  |
|
| Back to top |
|
 |
tmocky How do I cheat?
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:27 pm Post subject: |
|
|
Wat een teringlijers. WAT DE FUCK. Eerst hun eigen land verneuken, en dan die van ons? NEEEE bedankt.
Echt helemaal eens met Ani. _________________
For the no-lifers amongst us. [X]
L. Casei Defensis. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:28 pm Post subject: |
|
|
| To0k wrote: | maar nee marokko zal dit land ooit is gaan overnemen..
Hahahahhahaaaa, heb je de msn van ze?
met die 2 heren wil ik wel is een babbeltje maken  |
OHSHIT ZE GAAN ONS LAND VEROVEREN EN EEN DICTATUUR NEERZETTEN DIE NIEMAND WILT MAAR DAT DOEN ZE TOG EN DAN VERNEUKEN ZE NEDERLAND EN DAN WORDEN WIJ EN HUREN WE FPS DAWG IN EN OWNEN WE ZE FOKKING BIGTIME LOLOLOLOLOLOLOLOL.
Moral: If they're going to take over NL, they'll fuck up NL too. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
data92 Grandmaster Cheater
Joined: 28 Jan 2007 Posts: 658 Location: <insert location here>
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:29 pm Post subject: |
|
|
I know alien language too!
ur father heeft een grote lul |
|
| Back to top |
|
 |
tmocky How do I cheat?
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
| Quote: | | ja je hebt te maken met marokkanen, heb je daar problemen mee met je kk kut nederland |
Oh ja LOL. Dat is ook zo epic. Kanker Nederland? Zonder die kanker Nederland zou zijn gore reet nog in een putje in Marokko zitten.
Dat kunnen die klootzakken echt niet in die koppen werken. Als ze hier komen moeten ze wel iets terug doen, iets beters dan wat zu nu aan het doen zijn; het land verneuken en R. Verdonk laten schreeuwen. _________________
For the no-lifers amongst us. [X]
L. Casei Defensis. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:41 pm Post subject: |
|
|
| Ze weigeren ook te reageren, zwak volk hoor. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:42 pm Post subject: |
|
|
| Ani wrote: | | Ze weigeren ook te reageren, zwak volk hoor. |
Het voorspelbaarheid percentage was dan ook boven negenduizend. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:46 pm Post subject: |
|
|
| Cookiemaster. wrote: | | Ani wrote: | | Ze weigeren ook te reageren, zwak volk hoor. |
Het voorspelbaarheid percentage was dan ook boven negenduizend. |
Haha, wellicht. Het feit dat een volwassene (ikzelf) met minderjarigen in discussie ging had ook wel een voorspelbaarheidspercentage met betrekking tot wie de winnaar zou worden.
Student aan de universiteit > Marokkaan die later mijn vuilnis ophaalt.  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:49 pm Post subject: |
|
|
| Ani wrote: | | Cookiemaster. wrote: | | Ani wrote: | | Ze weigeren ook te reageren, zwak volk hoor. |
Het voorspelbaarheid percentage was dan ook boven negenduizend. |
Haha, wellicht. Het feit dat een volwassene (ikzelf) met minderjarigen in discussie ging had ook wel een voorspelbaarheidspercentage met betrekking tot wie de winnaar zou worden.
Student aan de universiteit > Marokkaan die later mijn vuilnis steelt.  |
|
 |
Ubersoldat Master Cheater
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:02 pm Post subject: |
|
|
ik heb zon hekel aan dat soort mensen. Zij komen dan hier naar nederland, en het enige wat ze doen is herrie schoppen, de baas spelen en een uitkering ontvangen en op hun luie gat zitten.
Ik ben zelf in nderland geboren, maar een deel van mijn familie komt wel uit het buitenland (suriname).
Maar wij zijn niet zo als die fkcin marokkanen. Wij dragen ons steentje bij hier in nederland, wij leren de nederlandse gewoontes en de taal.
Ik bedoel, 2 van mijn hindoestaanse ooms zijn doctorandes, en eentje is zelf ingineur in de bouwkunde. Zelf zit ik nu in 6 VWO. Daar kennen die uitkering-vangende kl00tzakken nog wat van leren... _________________
Kradia:
[120] Bowmaster (active)
Windia:
[8x] Sader (hold) |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:08 pm Post subject: |
|
|
| Ubersoldat wrote: | ik heb zon hekel aan dat soort mensen. Zij komen dan hier naar nederland, en het enige wat ze doen is herrie schoppen, de baas spelen en een uitkering ontvangen en op hun luie gat zitten.
Ik ben zelf in nderland geboren, maar een deel van mijn familie komt wel uit het buitenland (suriname).
Maar wij zijn niet zo als die fkcin marokkanen. Wij dragen ons steentje bij hier in nederland, wij leren de nederlandse gewoontes en de taal.
Ik bedoel, 2 van mijn hindoestaanse ooms zijn doctorandes, en eentje is zelf ingineur in de bouwkunde. Zelf zit ik nu in 6 VWO. Daar kennen die uitkering-vangende kl00tzakken nog wat van leren... |
Het is spijtig dat ik geen +rep aan je kan geven. Bedankt dat je niet zo'n anti-culturele klootzak bent zoals die twee marokkanen. Ik heb ook enkel en alleen problemen met de straat marokkaantjes. Eigenlijk is dat niet gelimiteerd aan marokkanen, maar aan elk ras wat van de straten een zooitje maakt. Ik zie jouw dan ook niet anders dan een volwaardige Nederlander die bijdrage levert aan de maatschappij, en ik hoop dat wij (de volwaardige Nederlanders) gauw in de meerderheid zullen zijn. |
|
| Back to top |
|
 |
zyndr0m I post too much
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:09 pm Post subject: |
|
|
| tjicken? |
|
| Back to top |